Miért nem válaszolok már egy levélre sem...

2018. március 30. 19:02 - Ősi L. Bulcsú

- egy társkereső nő története -

E-mail címünkre érkezett Anna levele:

31 éves vagyok és egy nagyvállalat belső rendezvényeit szervezem. A munkám miatt sok emberrel és közte sok férfival is találkozom. sokszor alakul ki flörtölés, ami soha nem lépi át a munka határait. Alapelvnek tartom, hogy a munkát nem keverem a magánélettel. Ezért az ismerkedés mindig vagy baráti társaság, vagy szórakozóhely, ami ma már inkább "beülős" hely.

57b6241de311f71b058c700172f111cd.jpg

Az elmúlt időkben azt vettem észre, hogy ezek az ismerkedési helyek egyre szűkebb teret adnak. Talán a bűvös 30-as átlépése, vagy érettebb lettem, de elkezdtem keresni a komoly kapcsolatot. Meg kell vallanom, hogy utálom a komoly kapcsolat szót. Lehet egy viszony alkalmi, lehet pár hónapos, a komolysága csak a kapcsolatban alakul ki. Mégis maradjunk a "komoly kapcsolatnál", ami számomra inkább azt jelenti, hogy valamilyen közös cél is motiválja a feleket. Én még nem érzem a biológiai óra hisztérikus kattogását, de valójában szeretnék megállapodni, szeretnék valakiben bízni, szeretnék valakivel tervezni. Jó persze ez nem ilyen egyszerű. Az én esetemben annyit tesz, hogy megpróbálom a tetszési indexén túl a többi paraméterét is figyelembe venni, illetve az intőjeleket komolyabban venni, és adott esetben menekülőre fogni. 

De a komoly tervhez, új helyszín is kellett, mert a baráti körben, mindenki mindenkit ismer, és nem volt köztük a potenciális nagy ő. Tehát maradt az Internet. Soha nem voltam egy társkereső tagja sem. Mindig úgy éreztem, jobb nő vagyok annál, mint hogy húspiacra kelljen mennem. De akkor mégis miért vagyok egyedül? Eldöntöttem, hogy végigjárom az Internet bugyrait, mert tudom, hogy az egyik profil mögött ott vár a hercegem. Hah. 

Óriásit tévedtem. 

Két lehetőség mellett döntöttem: társkereső oldal és a világmegváltó Tinder.

Regisztráció, képek és adatok feltöltése és az új iránti izgalom. Jöttek a levelek és a matchek. Nem is jöttek, ömlöttek. És elindul a mai pasi szánalmas kommunikációja.

Öt fajtába tudtam őket csoportosítani. 

1. Az "álom" pasi, aki egy p...cs

dfb70fe0663e7b9a425dc9f17db1b1d0.jpg

Az álom pasi mindenki találkozott már. Álmaink pasija. Csodálatos arc, izgalmas borosta, fantasztikus test. Még az elején talán el is hiteti veled, hogy Te vagy a nagy ő, az igazi. Az elején el is mentem párral találkozni. És még a képek sem hazudtak, de minden alkalommal hamar kiderült, hogy egy vad éjszakán túl nem igen akar többet. Az illemről, a figyelemről fogalma sincs. Miért is lenne? Egy napon belül 3-4 nő is a célkeresztjébe kerül. Akivel nincs összhang a célok tekintetében, azzal mielőbb megszakítja a kapcsolatot. 

2. Villantó

Ezeket a pasikat nem értem. Semmi udvarlás, semmi bemutatkozás, egyszerűen az első adandó alkalommal nyílt utalást tesz fizetett együttlétre, vagy ami számomra még undorítóbb nemi szervét, vagy meztelen képét küldözgeti. Nem tudom ezek a pasik mire gondolnak, milyen reakciót várnak. 

3. A kamu

443fbd4b277dcebe44dbdfeb748aa204.jpgA kamu pasi a legrosszabb., mert elkezdesz benne bízni. A dumája kedves, figyelmes egészen a randevúig, amikor is kiderül, hogy sem a kora, sem a kinézete nem olyan. A legrosszabb az volt, amikor találkoztam egy pasival, aki a levelezés alatt tökéletes volt, kinézetre bombázó. De nem vettem az intőjeleket. Minden képen napszemüvegben volt. A randi alkalmával mindig úgy helyezkedett, hogy a szeme árnyékban legyen. És csak a randi vége felé történt meg a legrosszabb, amikor egy utcai lámpa fénye alatt megláttam, hogy az egyik szeme vizenyős, beteg. Nem a betegsége háborított fel. Mert arról nem tehet. Hanem, hogy ő végig tudatában volt ennek és rejtegette. Ahelyett, hogy adott esetben már az elején tisztázhattuk volna, így is akarunk-e egymástól bármit is. 

4.  A romantikus

40c10ac28f53f3ded6f24ca6255a78f0.jpg

A romantikus pasitól kiráz a hideg. Tudom ez így hülyén hangzik. De, ha egy pasi az első levéltől kezdve figyelmes, már a levelekben romantikázik, az első randin olyan romantikus hevületben van, ami már zavaró, azzal nem tudok mit kezdeni. Nem a romantikával van a gondom, hanem azzal, hogy a pasi legyen a vágyam. Kelljen érte küzdeni. Ne azt érezzem, hogy ismeretlenül is olyan érzései vannak, mintha 3 hónapja szerelmesek lennénk. 

5. Aki nem jött be, de ezt ő nem fogta fel76d568a0ec8596fc58251d4ed3112642.jpg

A legrosszabb. Azok a pasik, akik nem tetszettek, és voltam annyira illedelmes, hogy válaszlevélben közöltem, nem ő az esetem. Ezt nem hagyhatta szó nélkül és napokon keresztül ocsmányabbnál ocsmányabb levelekkel bombázott, amelyben azt taglalja, hogy milyen beképzelt nő vagyok. 

 

 Azon felül, hogy minden nap közel 50 match vagy levelet kapok, a levelek 99%-a a fenti csoport valamelyikébe tartozik. Semmi új, semmi változatosság. Így nem igen látom értelmét megnyitni a leveleket. Bár még nem adtam fel, számomra egy megoldás maradt. Magam keresem az oldalakon azt a pasit, akiben valami megtetszik és ha véletlenül írt is valamit, akkor reményt adok a boldogságnak. De megvallom, addig nem igen reménykedem, amíg nem találok egy olyan megoldást, ahol közös érdeklődés alapján ismerhetem meg a másikat. 

 ------------------------------------

Kapcsolódó cikkeink: 

5 (rossz) tipp a sikeres társkereséshez (csajoknak)

onLÁNY társkereső

Randikudarc 5 oka

Randin sose nyomd fullba a kretént!

Randijáték - a boldogság halála

Miért vagy még mindig egyedül?

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lifenjoy.blog.hu/api/trackback/id/tr3813776620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SarahConnor 2018.04.02. 17:20:35

Volt egy netes randim, amit iszonyúan vártam. A sráccal mindenben passzoltunk, volt humora, hasonló elvei, mint nekem. A képei stúdióban készült sorozatból voltak, de naivan nem tulajdonítottam ennek jelentőséget. Rendesen nézett ki, ennyi.
Megjelentem a randin, tíz perc késéssel befutott egy a beharangozottnál jó tíz centivel alacsonyabb és csupa aknés hegesedéssel vastagon borított arcú pasi. Kiderült, hogy a képei retusáltak is voltak, a magasságát valószínű bónuszként dobta be. Persze meghökkentem, ami látszott is, erre elég agresszívan számonkért, hogy mi van, így már nem is jó? A baj az, hogy ha így indít, akkor is találkoztam volna vele, át tudtam volna lépni a dolgon ( a magassága nagyobb baj volt, mert a valóságban alacsonyabb volt még nálam is). A mecccset ott vesztette el, hogy élőben szorított a sarokba, majd hibáztatott, amiért meglepődtem ( egyik dolgot se tettem szóvá pedig). Azt gondolom, irtózatosan csalódott, keserű ember lehet ezek miatt, és már nem tudja ezt elleplezni. Kár, olyan humort, mint neki volt monitor mögül, ritkán látni. Miután kvázi hazazavart, megírtam ezeket neki, de sose válaszolt. A mai napig fenn van különböző oldalakon és szingli, pedig a mi randinknak már 12 éve.
süti beállítások módosítása